Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Unni 31.05.2025 Skriv svar | Re: jeliker Hei, spilte det kortspillet med mormor og grandtante da jeg var barn, på 60-70 tallet. Jeg husker ikke hvordan det var og vil gjerne få reglene hvis det er mulig! |
Andre forslag

Ran
Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4447
Hvor lenge tør du å trekke fra bunken?
4


Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| jeliker | gjest 08.01.2008 | Unni 31.05.2025 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com









